Bestuur
Zoals elke vereniging heeft ook onze harmonie een goed bestuur nodig. Dit bestuur bestaat uit 2 beleidsorganen nl. de Algemene Vergadering en de Raad van Bestuur.
De Algemene Vergadering komt 4 tot 6 maal per jaar samen en is verantwoordelijk voor het uitzetten van de krachtlijnen van onze harmonie, zoals het beheer van de vzw en financiën, algemeen beleid, aanstellen van de dirigent…
De Raad van Bestuur komt maandelijks samen en verzorgt de dagelijkse leiding van de harmonie, zoals bv. het vastleggen van de concertagenda, organisatie van activiteiten, muzikantenopvolging, communicatie met de muzikanten,...
Natuurlijk zijn ze niet alleen. Ze kunnen immers rekenen op de muzikanten en enkele sympathisanten die altijd bereid zijn om mee te werken in de werkgroep naar aanloop van een concert, of een handje te helpen tijdens de concerten zelf.
Algemene vergadering
Voorzitter: Chris Grammens
Ondervoorzitter: Geert Craeynest
Penningmeester: Koen Defloo
Secretaris: Paul Snauwaert
Bestuursleden:
Rik Beuselinck
Kurt De Boi
Ghislain De Zutter
Pierre Hudders
Hendrik Keerman
Philippe Vanlatum
An Verstraete
Raad van Bestuur
Voorzitter: Chris Grammens
Ondervoorzitter: Geert Craeynest
Penningmeester: Koen Defloo
Secretaris: Paul Snauwaert
Ledenverantw: Geert Van Doorselaer
Partituren: An Verstraete
Patrimonium-Archief: Rik Beuselinck
Techniek-Logistiek: Joris Landuyt
Website & ICT: Iris Sybers