Trooper

Trooper, wat is dat ?

Trooper is een digitaal platform waarmee consumenten geld kunnen inzamelen voor hun favoriete vereniging tijdens online shoppen. Per aankoop schenken de aangesloten onlineshops gemiddeld ongeveer 5 % van het aankoopbedrag aan de vereniging, zonder dat jijzelf één cent méér betaalt voor je aankopen.

Naast allerlei webshops als Collishop, Collect&Go, Coolblue, Booking.com, JBC, AS Adventure,... kan u via Trooper reisjes boeken bij Center Parcs of Roompot e.d., maar ook tickets kopen voor dierentuinen of pretparken als Plopsaland, Walibi en Boudewijn Sea Park,...

Mocht je dus een online-aankoop overwegen, neem dan zeker eerst een kijkje op Trooper als je gekozen webshop aangesloten is. In dat geval kan je zonder enige moeite noch kost een vrijblijvend centje aan de harmonie schenken! Je kan je e-mailadres achterlaten zodat je achteraf een mailtje ontvangt wat je voor ons 'spaarde', maar dit is niet noodzakelijk. Blijf je liever anoniem, laat dit invulvak dan eenvoudig blanco.

Meer uitleg over de werking van Trooper vindt u hier.

Troopen, hoe doe je dat concreet ?

Stap 1: Ga naar onze Trooperpagina op https://www.trooper.be/harmonie-oedelem

Stap 2: Klik via die pagina door naar de webshop waarbij je wil shoppen.

Stap 3: Laat je e-mailadres achter (niet verplicht) als je te weten wil komen hoeveel monnies je voor de harmonie hebt getroopt. Dat laten we je binnen de 48 uur per mail weten.

(Als je geen e-mailadres achterlaat wordt je niet meer persoonlijk geïnformeerd, maar het gespaarde bedrag voor de harmonie is hetzelfde.)

Stap 4: Shop en betaal zoals je altijd doet in de webshop die je koos. De harmonie krijgt nadien de monnies automatisch gestort.

Veel troopplezier!

Trooperbot

Wie surft met Google Chrome of Mozilla Firefox kan ook een handige plugin installeren die u waarschuwt telkens u op een webpagina komt met een Trooper-voordeel. De plugin kan u hier downloaden.

Een greep uit het aanbod webshops en afhaalshops op Trooper: