In Beeld

Repeteer in uw kot - Arsenal

Om onze muzikanten ook in coronatijden in conditie te houden, deden wij van thuis uit een 'coronaprojectje'. Hierbij presenteren we u ons tweede #RepeteerInUwKot-project: #Arsenal.

Repeteer in uw kot - We zullen doorgaan

Door het coronavirus werd ons lenteconcert helaas geannuleerd. De jaarlijkse 'muzikale bedanking' aan onze sponsors valt daarmee ook in het water.

Om onze muzikanten 'in conditie' te houden, en onze sponsors toch een beetje muzikaal te verwennen, presenteren we u #RepeteerInUwKot #WeZullenDoorgaan

Hou het veilig en gezond in deze tijden!

Take-Out Obrecht

Op 12 mei 2018 werkte onze harmonie mee aan "Take-Out Obrecht", in organisatie van het Concertgebouw Brugge en Musica. We vertolkten, samen met andere ensembles, een herwerking van de Missa de Sancto Donatiano door Frederik Neyrinck, op verschillende plaatsen doorheen de Brugse binnenstad.

Beluister Slotmomentย