VERHALEN

Lees hier het PROGRAMMA nog eens na

Kon. Harmonie St-Cecilia Oedelem presenteert

onder leiding van dirigent Pieter Lagacie

op vr 17 en za 18 nov 2023, om 20u

in OC De Kleine Beer (Marichalstr 5, Beernem)

VERHALEN

Zet alvast het concert met stip in uw agenda op vrijdag 17 of zaterdag 18 november '23, en droom in afwachting van smaakvolle muzikale verhalen door Harmonie Oedelem, en meeslepende en entertainende vertellingen door Wim Willaert !

Deuren concertzaal gaan open om 19u30. Vooraf kunnen al drankbonnetjes worden aangekocht of een drankje genuttigd in de foyer.Ā

Start concert om 20u.Ā

Reserveren via mail (reservatie@harmonie-oedelem.be) of via muzikant of bestuurslid

Wim Willaert is een West-Vlaamse acteur en zanger. Hij is bij het grote publiek vooral bekend door zijn rol in de populaire TV-series "Bevergem", "Eigen Kweek" en recenter ook "Nonkels".

Samen met Wim Opbrouck is hij al dertig jaar zanger en muzikant bij "De Dolfijntjes".

Momenteel is Wim ook te zien in "Celebrity Masterchef Vlaanderen" op Vier.

Het schilderij dat de achtergrond vormt van onze uitnodigende affiche, is van beeldend kunstenaar Johan Hallez uit Waregem.

In samenwerking met: